Ilu Was tu zajrzało ;)

wtorek, 31 maja 2011

!!!


Trudno, bedzie bez polskich znakow.
Po prostu nie moglam sie juz powstrzymywac od pisania a moja vista nienawidzi mnie tak bardzo ze skutecznie uniemozliwia mi sciagniecie polskich znakow na system. Po prosti sie uparlo dziadostwo.
Mam nadzieje ze sie doczytacie mimo to i prosze o wyrozumialosc.
Wiec...?
Zacznijmy od tego ze wczoraj bylo 30 stopni i mialam pelne rece roboty i bylam na zewnatrz moze pol godziny. Dzis, gdy mam cudowny wolny czas, Kolonia oferuje mi 14 stopni i zimny deszcz. Super.
Chce takich panecake z owocami. Na widok tego obrazka ciesz sie moja dusza i cialo :P
W sumie nawet nie za bardzo wiem co wam pisac. W sumie... wiekszosc rzeczy przydarzy sie w tym tygodniu. Prznyjamniej taka mam nadzieje.
Wiec bywajcie zdrowi i wesolutcy ;)

xoxo
Meri.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz