Ilu Was tu zajrzało ;)

piątek, 27 stycznia 2012

Bo czasem pozostaje tylko śmiech.



Obserwując sytuacje z Acta z dalszej perspektywy (w moim przypadku z odległości 1000 kilometrów) chce mi sie serdecznie śmiać.
Ale nie z ludzi, którzy tak dzielnie wyszli na ulice. Coś zrobili. Pokazali. Oznajmili. Wypowiedzieli swoje zdanie.
Nie, chce mi sie śmiać z naszego premiera który całą sytuacje skomentował słowami
rząd nie ustąpi w żadnym wypadku wobec szantażu
What the...? Nie dziwię się, że Szef Rady Informatyzacji podał się do dymisji. Wiecie czemu się dziwię? Ludziom, którzy nadal wierzą w Tuska i idą głosować na PO tylko dlatego, żeby nie wygrał PiS. Tak ludzie, dziwię sie wam. Nie jestem poplecznikiem PiS-u, jestem za to przeciwna Platformie z czystego serca i z prostego powodu - jest to banda idiotów. Dziękuję.

To teraz może przechodząc do milszego tematu jakiegoś.
Na Openerze 2012 wystąpi Franz Ferdinand !
Tak, tak, tak, długo wyczekiwani, wyciągnięci ze studia (właśnie nagrywają kolejny album) Szkoci ogłosili swoją obecność w zupełnie niespodziewanym miejscu.

Jak dotychczas sam "Heniek" nie zapowiadał sie kusząco, może The XX przyciągało uwagę. Jednak tym ogłoszeniem festiwal pobił dla mnie wszystko inne i stał sie jedym wielkim ME WANT i PLACE TO BE THIS SUMMER. Tak więc, ludzie, zbierajcie się bo raz usłyszane "Take me out" na żywo pozostaje w pamięci do końca życia. Mam nadzieję że spotkamy się w Gdyni :)

Co tam jeszcze z pięknych newsów muzycznych? Jak dla mnie chyba nic. Powstało zapytanie wokół Rock im Pott, jednodniowego festiwaliku w Gelsenkirchen (Niemcy). Na tapecie RHCP i Placebo. Zobaczymy jak się to rozwinie dalej. Rock am Ring w tym roku również nie prezentuje (jak do teraz) jakiegoś znakomitego LineUp. Bierzmy jednak poprawkę na to, że dopiero kończy się styczeń. Najwięcej festiwalowych newsów lata w eterze koło marca, więc jedynie co pozostaje to cierpliwie czekać.
Gratuluję jednak już teraz Ursynaliów i życzę polskiej braci dobrej zabawy na koncertach Billy Talent i Slayera xD

xoxo
Meri








1 komentarz:

  1. Cholera czemu opener zaczyna sie jak ja wracam do US? Life's just not fair :(
    I prawda jest taka, że oni za pieniądze zrobią wszystko, nawet własny kraj sprzedadzą...

    OdpowiedzUsuń