Ilu Was tu zajrzało ;)

środa, 1 lutego 2012

Co to ... jest ?!


Stało się, apogeum, koniec świata, zima znów zaskoczyła kierowców. W Koloni, w której temperatury jak na średnią niemiecką zazwyczaj są przyjazne i wogóle, zanotowaliś
my -9. Przed
dwoma minutami.
R.I.P przedwczesna wiosna (bo zdążyłam już przyuważyć kwiatuszki na trawnikach).

Jak tu się skupić na sesji (sesja?!) gdy za oknem coraz zimniej? Wiem, nie mam na co narzekać, u was jest -20 i śmiejecie mi się prosto w twarz. Ok.
Pamiętajcie tylko że najzimniej
ma być w piątek, odkpoujcie już najcieplejsze czapki i szaliczki.



1 lutego 2012 roku, witam was w drugim miesiącu ostatniego roku istnienia ludzkości xD
W Polsce czynsze idą w góre, Leszek Miller dostanie pozew o zaniedbania BORu w.s. Smoleńska, wojna o ACTA trwa dalej, popularność PO spada i ludzie martwią się o powołania do żeńskich zakonów.
W Niemczech odnaleziono stare przemówienia Bosmarcka, afera wokól prezydenta i jego
niepoprawnego kupna działki i domu trwa nadal, nowe środki zostają przeznaczane na rozwój
zachodniej częsci kraju i kobieta wjechała w grupe przedszkolaków.

A co się dzieje u was?

Ja dostałam biały stoliczek ikejowski (proste), wiecie, stoliczek LACK :P
I cieszę się jak dziecko bo w końcu jest przy czym usiąść i książki rozłożyć.
Wypić herbatkę.
Położyć laptopa.
Zjeść kolację.
Normalnie żyć nie umierać xD

Z muzycznego świata, a raczej z działu festiwalowego radzę się wam pochylić na Rock Werchter, który odbywa się w Belgii i który w tym roku swą obecnością zachwycą : Pearl Jam, Garbage, Blink 182, Elbow, The Cure, Wolfmother, Kasabian, Florence + The Machine, Snow Patrol (!) oraz RHCP. A to jeszcze nie koniec, dużo pustego miejsca, jeszcze kilka zespołów się zmieści :)
Zapraszam na stronke : http://www.rockwerchter.be/en/lineup/ i jeśli ktoś ma 198 euro na
zbyciu, to wiem gdzie was znaleźć między 28 czerwca a 1 lipca xD

Z działu płyt polecam wam to co nabyłam niedawno, po niskiej cenie, a co zachwyciło moje uszy.
Deftones - White Pony
Sięgnęłam po tę płytę głównie z tego powodu, że znajduje się tam jedna z moich ulubionych piosenek - Change. Już po pierwszym przesłuchaniu, które z namaszczeniem odbyłam wczoraj wieczorem jestem pozytwnie nastawiona do całej płytki, coś konkretniej ujmę jak przesłucham ją dokładnie, teraz mogę ją serdecznie polecić :)

Polecam wam też ostatni odcienek Lekko Stronniczego : http://www.youtube.com/watch?v=ZhnkE6DYYW4&context=C3bee5bcADOEgsToPDskK1tiGT6uDqMaJw7-7FoOEv reklama Kulturalnego (kto z Krakowa i student to wie) oraz szczery śmiech Karola i Włodka poprawiły mi humor :)

Więc - uchowajcie się cali i zdrowi od mrozów !

xoxo
Meri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz