Ilu Was tu zajrzało ;)

wtorek, 17 stycznia 2012

Wracam.

Wracam do pisania tego bloga bo mimo, mimo wszystko...tego bloga pisze mi się najlepiej z wszystkich które kiedykolwiek miałam !
Oczywiście odsyłam i zapraszam również do fotobloga :
Jednak pewne i postanowione jest : Tu spędza mi się czas najlepiej. A że teraz idą ferie zimowe, to i podejrzewam że wpisów uda mi się dodawać więcej.

Awww, jak miło tu wrócić :3
Moje życie trochu się ustatkowało od tych szalonych wakacji ale głód koncertowy już mnie przeżera i szuka chwili słabości gdy pójde i kupię bilet na kolejny koncert.
A kilka ich jest!
We Are The Ocean
LostAlone
Megahertz (z zaznaczeniem że idę jako towarzysz Marron, sama ich w sumie...nie wiem.,,nigdy nie słuchałam o.O)
Snow Patrol (przy dobrych wiatrach, to takie marzenie <3)
no i, jeśli wreszcie uzbieram kasę do tego czasu... READING FESTIVAL 2012 !

Ehhh, niby jeszcze tyle czasu, a momi wszystko nie ogarniam wszystkiego.
Więc na dobry początek (nowy początek) odsyłam was do jutjuba i z całęgo serca polecam
The Wombats - Moving to New York
Na dobry humor i żeby nuszki się trochę poruszały :)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz